fredag 30 december 2011

Fredag

hejsan hoppsan, idag kan jag säga er att det inte har hänt så mycket, har gjort lite fint här hemma inför imorgon, sen varit med häggä, sen åkte hon till stan. ikväll blir det bara att vara hemma och mysa med D och ladda upp batterierna inför imorgon, det blir att vi ska vara KALAS PACKADE imorgon. kommer att på asm. dock har jag ingenaning om vilka vi blir, men blir säkert super kul ändå, tycker det är lite tråkigt att man inte kommer att fria med tjejerna som jag brukar umgås med. hade varit super kul att vara med alla och skåla in det nya året, men men man kan inte får allt, hoppas i allafall att man kanske träffar några senare på kvällen.

Känner också lite panik för jag har ingen klänning att ha imorgon!!! har inte haft tid eller möjlighet till att köpa en heller, ni vet det är ju nu ett tag att mamma betalar hehe ;) och mamma har varit borta ett tag så har inte haft möjligheten.. nåja hittar säkert något gammal i garderoben som går att slänga på sig imorgon, om inte så får jag rota igenom mammas haha ;) är super skönt att jag och mamma har exakt samma smak på kläder och nästan samma storlek, klagar inte.!

känns super spännande inför det nya året, har så många saker som jag måste ta tag i, och några utmaningar. om allt går som jag vill så kommer detta år att ÄGA! :D as taggad. sen den 1 Januari börjar jag med en sak ;) men kommer nog att berätta om det när jag kommer hem ifrån Thailand då jag kan säga säkert hur det går osv.

2011 har inte varit det bästa året. men inte det sämsta heller, har fått upp min kontakt med min andra bror Patrick och har även pratat lite mer med min andra syster Erika, Sen även fått se min tredje syster som jag aldrig har träffat hon bor i stockholm, och har ännu inte "pratat med henne" känner mig inte alls redo för det än. så det är väl det som har varit mest kul detta år. annars har det inte varit något speciellt, jo att jag har jobbat lite granna för första gången i mitt liv, det är inte fy skam heller!
Nä gud vad jag har babblat på här, nu får det räcka.

Nu ska jag avnjuta en god kopp kaffe, och ringa min kära pappa och sen kanske kolla nån film med min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar