fredag 30 december 2011

Godnatt!

Mamma och hennes Man kom förbi ikväll, vi såg tv och åt ostbricka med kex. mycket trevligt! vi pratade om hur vi skulle lägga upp dagen i morgon, och jag och mamma kom på att vi har ju inte köpt någon SKUMPA!! hur ska detta gå? får se om det blir bolaget en sväng, annars så är det ju inte hela världen men. Imorgon måste jag nog fixa mina naglar.! om jag har tid.. men hoppas på det i alla fall, vill så gärna ha fina naglar på nyår. Har också sett att alla "kända" bloggare har blivit bruneter nu ;) haha, lite kul tycker jag. själv satsar jag på att bli blond. ;) ska nog färga håret i Thailand hade jag tänkt, sen blir det nog att göra slingor när man kommer hem till Sverige igen. Nu ska jag krypa ner i sängen med älsklingen och sova. har mycket att göra imorgon.

Godnatt alla fina.<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar