torsdag 22 december 2011

vad ska det bli av en?

Ibland går saker och ting inte riktigt som man vill. är små less och orkar inte alls göra saker. känner att jag måste ta tag i mitt liv nu. ibland tänker jag vad ska det bli av en.. Gick inte klart gymnasiet, har inget jobb, man blir sjuk, man är deprimerad? ja vad ska man säga. just nu känns allt bara bajs. dock finns det människor som har det 1000 gånger värre, men för mig är det skit. 2012 ska bli ett super år för mig! det har jag verkligen ställt in mig på!

kan uppdatera lite grann om magen, har käkat tabletterna i 10 dagar nu och idag var det första dagen utan någon, sitter i soffan och har ont igen.. det har känt så bra i 1 vecka nu och sen ba nä, ska tillbaka till sjukhuset den 2 januari då får vi se vad som händer, och sen den 5 blir det Thailand och hinner dem inte göra något så ska jag fara ändå, tänker inte stanna hemma bara för att sjukhuset var så segt då har jag fan hellre ont.

haha värsta deppinlägget. nåja det får ni leva med. kommer bli bättre inlägg sen.

see yaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar