måndag 19 december 2011

Måndag! (En halv lång uppdatering)

hej på er! det var ett tag sen jag bloggade. har verkligen inte varit på humör eller haft lust.. men nu känns allt mycket bättre., Det verkar som att tabletterna funkar, och det tackar vi gud för. dock så får jag se när jag ska tillbaka på sjukhuset om det har blivit bättre. ska dit den 2 Januari.

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, känner att det behövs, när jag har haft så ont i magen förut så känns det som att det är bäst att bara vara hemma och fortsätta att ta det lugnt, så man kan bli frisk!

häggä ska komma förbi sen idag, och hålla mig sällskap, hon är verkligen världens bästa vän, hon var med mig så gott hon kunde förra veckan, speciellt från början av veckan då jag hade så ont i magen, känner att bättre vän än så här kan man inte få, igår när hon kom tillbaka till hörnefors så hade hon köpt med sig mitt favorit go fika! hur underbart är inte det?! Nä, jag tycker att alla borde ha en sådan vän. hon ska få något riktigt fint i från Thailand!!

I helgen har jag bara varit med älsklingen vi har bara varit hemma och myst, har varit jätte mysigt! på lördagen for vi in till stan för att små handla lite, men annars så har det varit jätte lugnt. så nu är mina batterier uppladdade för en ny vecka och JULAFTON!! sen NYÅR!! 

nu ska jag ta och plocka undan här hemma. hare bra tjing tjong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar