fredag 23 december 2011

Godmorgon.

Hejhej blöggen, nu är det dan före doppardan, och självklart är jag typ som ett litet barn ;) jag har längtat i typ 2 veckor nu efter julafton. och nu imorgon ska jag äntligen få öppna massa paket! taggaaar.
jag har tänkt lite granna om vad jag skrev i går var verkligen inte alls på humör, men då har jag gjort en liten lista i mitt huvud vad som ska vara fixat i slutet av 2012 och är det inte de då kommer jag fan dö.

  • Bli frisk! eller ja det blir jag hur som helst, men det ska ändå vara en punkt!
  • skaffa mig ett jobb och sen hoppas på att det kan bli ett fast jobb! 
  • Ta körkortet! 
  • Betala av kameran. 
  • Gå ner i vikt!
Dem där punkterna ska vara fixade innan 2013!! 
och jag kan berätta en kul sak, när jag åker till Thailand, ska jag och Häggä ha en liten tävling! spännande ;)
undra vem som vinner..

Dagens planer!

Idag har jag tänkt att städa här hemma och tvätta. ta fram kläder jag ska ha imorgon.
fixa jul naglar, gå över till mamma min och ta hand om kissen, min mamma har ju den turen som är hos min älskade syster i Göteborg, är väldigt väldigt avundsjuk!! Sen ska jag nog ta mig en promenad senare idag.

uppdaterar sen med lite bilder som jag tog igår, super fina vinterbilder! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar