fredag 3 maj 2013

Fredag

Godmorgon! Igår hade vi fullt upp. vid halv 10 så gick vi till BVC och vägde och mätte arvid men det var inte så stor skillnad från förr, för det var bara 2 veckor sen sist jag var där. När det var gjort så var vi faktiskt första gången på öppna förskolan, och det var faktiskt kul, om inte annat skönt att komma bort hemifrån ett tag på dagen. träffade sigrid och lina där också. tror vi gick därifrån vid 12 tiden. när vi kom hem så sov arvid i vagnen till 2 sen fick arvid lunch och han fick prova att äta på sitt sätt men kan säga att det blev kaos det var gröt och blåbär överallt haha. så det blev att städa efter det, sen kom anki förbi vid klockan 3 väldigt trevligt. sen blev det bara en lugn kväll! helt klart en toppen dag!

Idag har jag tänkt att färga håret på mig själv. tror också att häggä ska komma förbi ett tag idag. arvid ligger och vilar en stund nu, så jag har hunnit att kasta bort "blommorna" som vi har haft över vintern. så nu skulle man ha köpt andra att sätta dit. sen han jag med att dammsuga här hemma. Nu blir det frukost och kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar