onsdag 1 maj 2013

Onsdag

Godmorgon, blev så himla förvånad nu imorse när jag skulle prova att förstora några bilder och ja helt plötsligt så gick det!! Igår funkade det inte alls så då orkade jag inte ens skriva ett inlägg. Igår var det en lugn dag jag och arvid tog oss en promenad och svängde förbi affären. Daniel var hemma vid 7 tiden vi kollade lite serier sen blev det godnatt. hela denna vecka har jag haft svårt att somna.. somnar alltid vid 12 tiden så ja man är ganska trött på morgonen då när man kliver upp klockan 6. men dricka mycke kaffe brukar man piggna till. Just nu ligger arvid och sover i sin säng, så jag ska väl ta och göra mig i ordning verkar ju bli fint väder idag! får nog ta oss en promenad sen och kanske sitta ute i solen om det inte blåser allt för mycket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar