torsdag 30 maj 2013

Stora killen!

Nu har Arvid flyttat in i sitt egna rum!!! Känns både bra med samtidigt lite nervöst! tror jag kommer sova halv dålig inatt. Men som jag har skrivit förut så sover han hela nätterna i vanliga fall så det ska inte vara några problem. det blev sååå fint i hans rum, nu ser man verkligen att det är arvids rum! måste bara upp med en hylla också. sen är det färdigt :)

Idag har jag och Arvid inte gjort så mycket vi tog en promenad till affären och sen gick vi över till mormor och var där en stund, sen när vi kom hem så började jag att flytta sängen in till hans rum och hålla på sen upptäckte jag att det aldrig skulle gå själv.. så fick ringa Häggä så hon kom över och hjälpte mig att flytta ut divanen. känns skönt att alla Arvids saker är i hans rum nu, förut har vi haft leksakerna i vardagsrummet.

När Daniel kom hem så åt vi middag sen tog vi oss en kvällspromenad, gick förbi Ica och postade ett brev, Arvid var så duktig han satt upp i vagnen hela promenaden och tittade på allt som röde sig, lill gubben han sa inte ett pip, annars brukar han bli less efter ett tag men inte ikväll! kanske var för att pappa var med ;)
nu har Arvid somnat och jag ska gå ut och ta in tvätten sen blir det att titta lite på tv.

Imorgon tror jag att jag och Arvid bara ska vara hemma hela dagen och ta det lugnt! känns som det har varit mycket nu på slutet. Vi har inte varit hemma så mycket och bara varit vi två, känner att det behöver vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar