lördag 1 juni 2013

Lördag

Godmorgon! Lördag idag och Daniel är på jobbet och Arvid ligget och sover och jag har precis satt mig i soffan och druckit upp mitt morgon kaffe. Idag blir det inte så mycket, ska gå på affären och köpa frimärke och posta ett brev sen ska vi nog bara vara hemma. Arvid har som sagt flyttat in i sitt egna rum och det funkar faktiskt väldigt bra, första natten då vaknade han bara 1 gång och ville ha nappen, Sen i natt vaknade han två gånger och ville bara ha nappen. han är bara duktigt lilleman!

Igår gick jag och mamma ner till megrundet fram och tillbaka och vattnet var faktiskt varmt! blev väldigt förvånad, men inte så konstigt egentligen för det har varit så varmt nu. När vi skulle gå hem så låg den en liten orm på vägen och mamma blev helt tokig och började springa och skrika (mamma är jätte rädd för ormar) jag tänkte bara tur att det inte är någon som ser oss. Men mamma klagar alltid på att jag är rädd för en liten spindel.. men man kan ju inte rå för en fobi?! så jag sa till mamma, nu vet du hur jag har det, då tittade hon bara på mig haha. Kan säga att hon gick väldigt fort hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar