torsdag 27 juni 2013

Torsdag 27

Godmorgon!
imorse vaknade man av åska och regn.. Men tydligen så var det riktig åska i natt med blixter och dunder! 
Själv sov jag som en stock hela natten. Väldigt skönt! 
Nu känner jag att det är fullt upp här hemma, har börjat med körkortet och det är verkligen näsan ner i boken! har kört 2 gånger på körskolan nu och jag tycker att det flyter på jätte bra. Igår skulle jag prova att backa för första gången. gick bara bra. men tycker det var lite klurigt när man virrade bort sig med ratten.. Men det där kommer man att kunna fint sen. Tror nog att jag måste fara ut med Yngve och öva lite på det! 
Gjorde även start i backe och det gick också bara bra. Men de har jag provat en gång förut. På körskolans hemsida har man fraser som man måste klara innan man får göra halkbanan och det är A,B,C,F och repetitionen också. men igår klarade jag av A hade 61/70 och 61 var det minsta man behövde ha! är så himla stolt över mig själv hehe. Idag blir det bara att vara hemma och plugga på skyltar!

Yngve håller på att stätta upp våran nya garageport! blir väldigt bra det där.
Arvid ligger och ska vila nu en stund så ska passa på att slå upp körkortsboken och plugga.

Arvid blir 7 månader nu på Lördag! alltså jag kan inte fatta vart tiden har sprungit iväg?! jag hinner inte med!!
men det är full fart på grabben han är 70,6 cm lång nu och väger 8910g
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar