fredag 14 juni 2013

Fredag

Idag har vi haft en lugn dag, har städat och donat lite här hemma sen följde vi med mamma min på affären och i morse så vägrade Arvid att sova, och han som alltid sover sina tider på dagen och jag vet att dem är jätte viktig för honom, sover han för lite så är han bara grinig.. Men som sagt han ville inte sova i morse så då när vi skulle gå på affären med mamma så satt Arvid upp i vagnen hela vägen men på tillbaka vägen så hänger han ner med huvudet och mamma frågade om han sover? När jag kollar så är det mycket riktigt då hade lill gubben somnat sittandes! haha sötunge. Han var vaken i 4 timmar innan han slocknade, och det var första gången han har varit vaken så länge, han var inte så speciellt grinig heller. Sen när vi kom hem så passade jag på att städa här hemma. Vill alltid städa på fredagar, är så skönt när det är fin och rent hemma när det är helg då har man inga måsten. Sen vaknade Arvid igen efter typ 30-40 min men då var han inte vaken lika länge då vart han trött ganska fort och var jätte grinig, la ner honom i sängen men han vägrade verkligen att ligga där.. så det slutade med att jag fick vyssja honom till sömns. Sen när han vakande upp igen då kom mamma min förbi på kaffe, vi satt och såg barnen i bullebyn ett tag och busade med Arvid. Sen somnade Arvid i sängen utan något grin. Men jag tror att det är förkylningen som spökar för honom! Och sen tror jag att det är fler tänder på G eftersom att han dreglar sååååå mycket och var jätte lös i magen. (bebisar kan bli det om dem håller på att få tänder) Nu har jag bara kollat runt lite på internet, är så sugen på att köpa mig en ny klänning och en ny klocka! har hittat en jätte fin guld klocka på guldfynd som jag bara måste ha!! får se om man kanske åker in till stan i helgen och köper den om vi inte har annat att göra! :) Juste måste ju visa vad Arvid har fått av sin farmor och Janne. får se om jag lägger upp på bloggen ikväll! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar