söndag 16 juni 2013

Stan

 Igår vart det en tur in till stan, ville verkligen köpa den där klockan. Men det blev inte..
jag trodde att guldfynd fanns på strömpilen, men där hade jag fel. så istället vart det en fin tröja ifrån H&M. 
men får åka in till veckan. 

Arvid ligger och sover just nu, när han vaknar upp ska han få äta och sen ska jag gör han i ordning och gå över till mamma en stund, Sen kanske jag och arvid går en sväng till affären. 
blir bara en lugn söndag. 

Inatt så vaknade arvid en gång och tror det var vid halv 4 tiden, så vi klev upp han och jag och satt och kollade på tv. Sen somnade han i min famn. Stackarn som är så snuvig.. de bara rinner snor, men annars så är han jätte pigg, full fart på honom! Längtar tills snuvan är borta så han får sova hela nätterna och även för mig själv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar