torsdag 13 juni 2013

färgat håret

Nu ikväll har jag färgat håret till brunt. Sist färgade jag det till rödbrunt var nöjd när det var nygjort men allt eftersom färgen blev mer och mer urtvättad så kände jag mig inte lika fin i det.. Kommer nog aldrig färga det rödbrunt igen.. nu på slutet var färgen inte alls fin, har typ gått med uppsatt hår i flera dagar bara för att jag har skämts över färgen haha. Men nu är det över färgat med brunt. tanken är ju inte att det ska synas att jag har färgat, det är mer att jag ville få bort den gamla färgen. Sen har jag som plan att försöka att inte färga det något mer för att jag minns inte ens hur min riktiga hårfärg ser ut.. hade varit kul att veta haha. men tror inte jag kommer att klara att hålla mig. kommer säkert till vintern färga det jag alltid färga och de är mörkbrunt! Men vi får väl se, har iallafall fönat igenom det och jag är faktiskt väldigt nöjd! Det verkar som att det mesta av det röda är borta. tror det kan vara lite kvar, men är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar