torsdag 13 juni 2013

denna förkylning!

Nu är både jag och daniel mycket piggare, nu är vi bara förkylda. Men tyvärr så vart det lillemans tur.. han har fått lite hosta och är jätte snorig.. han vaknade klockan halv 2 inatt av att han var tät och jätte ledsen. Han såg väldigt sjuk ut och kändes varm tog en temp men han hade ingen feber. Vi låg i soffan och myste sen fick han välling och näsdroppar så nu sover han gott i sin säng igen! Känns inge kul att han är förkyld! Och får han samma som jag och daniel fick då kommer jag tycka jätte synd om honom, för det var länge sen jag själv var så sjuk att jag var tvingad att ligga i soffan med filt och hade jätte ont i halsen och feber. Men självklart nån gång ska ju vara den första för arvid också! Men hoppas verkligen att han klarar sig hyfsat. Nu är klockan 3 så dags att jag själv lägger mig och sover så att man får sig lite sömn.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar