torsdag 6 juni 2013

Utvilad!

Igår var man inte den piggaste! varken jag eller Daniel kunde somna igår natt. så igår kväll gick vi och la oss väldigt tidigt! Tror Daniel gick och la sig klockan 6, Arvid somnade halv 7 och jag låg i sängen 7 och somnade nog halv 8. Väldigt skönt att ha fått sova ut nu, Arvid vaknade vid 5 men vi klev väl upp kvart i 6. Men känner mig utvilad ändå. Har precis städat båda badrummen! Så nu sitter jag bara och väntar på att Arvid ska vakna igen. Sen ska vi nog ta och gå på affären lite senare. Sen försöka att sitta ute en stund idag! 

Igår var anki på besök ett tag vi drack kaffe och surrade. Väldigt trevligt! Sen när hon hade åkt så kände jag för att ta mig en pw, men det slutade med att det bara blev en vanlig promenad.. Mina gå skor har gjort sitt nu.. kändes inte alls kul. Men tur man har världens bästa pappa som ska ge mig nya! dem förra jag hade fick jag också av honom. Så det uppskattar jag verkligen! Känns konstigt att inte ha några promenad skor nu. Får väl ta en promenad sen i mina ballerina skor... lär ju känna varje sten jag går på. Nu ska jag ta och göra mig ordning och vänta på att lilleman ska vakna :) Blir nog en toppen dag idag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar