fredag 14 juni 2013

1000 bilder?!

Nu ligger lille man för natten! 
Det gick bra att lägga honom denna gång, han blev lite ledsen men han var så trött så han somnade ganska fort ändå. 
Alltså Arvid hatar verkligen när jag ska ge honom dom där näsdropparna... 
känner mig verkligen som världens elakaste mamma, Men det är för hans bästa. 
sen tror inte inte att något barn gillar det hehe. 

Idag blev det tacos till middag, inte alls dumt! 
var faktiskt ett tag sen vi åt de här hemma, så det satt fint i kistan. 
Ikväll blir det nog bara att ligga och slöa i soffan framför tv och kanske unna sig lite choklad. 
Jag trodde att daniel skulle vara ledig i helgen, men ack så fel jag hade. 
Så nu får jag se om det blir någon stan för mig och Arvid, men kan verkligen inte sluta att tänka på den där klockan.. den är så fin! 

Tidigare idag så överförde jag alla mina bilder från mobilen till datorn hade lite över 1000 bilder på telefonen, så nu har jag tömt alla bilder, tänkte vad är det för vits att ha alla bilder på telefonen när man ändå aldrig visar det för någon. 
Men jag blev chockad att jag hade så många bilder.. har bara haft telefonen i ett år haha. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar