söndag 16 juni 2013

Nybadad Arvid

 Nu har Arvid nyss badat och gud vad han tycker att det är skoj! 
Nu sitter han i badet och leker med massa leksaker samtidigt och de är verkligen kul tycker han! 
Men det roligaste är nog att skvätta ner mamma. 
Han brukar slå i vattnet så att båda blir jätte blöta och skratta! 
haha gullunge.

Nu ligger Arvid och ska vila en stund och jag sitter och väntar på att Daniel ska komma hem! 
ikväll blir det att tvätta klart all tvätt. sen bara sitta och slappa framför tvn och datorn. 

De där med tvätten alltså man får ju tvätta varannan dag nu ungefär om man vill hålla efter, annars burkar man max kunna vänta i 5 dagar och då är tvättkorgen proppfull! 
Men tur att det inte är jobbigt att tvätta. 

Jag tycker att Arvids förkylning kanske börjar bli lite sämre.. Han har börjat bli mer tät i nästan än bara snorig och sen låter det som att han är lite hes. kan tänka mig att han kanske har lite ont i halsen. Tror det är bäst att vi håller oss inne nu i några dagar. Min hosta har också blivit mycket sämre! 
hostar tills jag nästan spyr.. hatar sån hosta.. 

Idag har vi varit hemma hos mormor och Yngve. Vi har varit och gått en promenad tillsammans och sen for vi och köpte glass som vi satt ute och åt! 
Sen på eftermiddagen kom dom förbi och köpte divanen av hos. skönt att den är borta nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar