tisdag 4 juni 2013

4 Juni

Godmorgon! Idag känner mig mig faktiskt pigg! helt underbart, man har känt sig trött i några dagar nu, men tror det vänder nu. I morse var arvid på jätte bra humör och det uppskattade jag verkligen. men det beror på att han sov nästan hela dagen igår kändes det som! Han vilade 5 gånger under dagen och sen gjorde han kväll klockan 6 till och med. Lill gubben var jätte trött.

Igår gick jag och Arvid över till mamma för att träffa gammelmormor, Edit och Harry. gud vad Arvid tittade på Edit, han stirrade och såg fundersam ut, och helt plötsligt blev han jätte ledsen, snacka om att bli tvär blyg. Sen sparkade barnen fotboll då ville Arvid också prova, han slog på bollen och skrattade, tror Arvid missuppfattade det hela "de var ju inte basket Arvid" Sen var vi bara hemma. Innan Arvid skulle läggas för natten så blev det ett bad. Längtar till han sitter helt själv då blir det nog kul att bada för honom tror jag, nu är det lite vingligt men det går bra ändå.

Idag är det inte direkt varmt ute och tror att det skulle regna idag också... Så vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. vi får väl se. Men en promenad måste vi nog ta hur som helst, jag blir så rastlös av att bara vara inne hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar