måndag 10 juni 2013

sjukstuga och en toppen helg

I helgen har vi haft Daniels mamma och janne här. Vilket har varit jätte trevligt! Ätit gott, kollat på film och fått hjälp med att få upp lite saker här hemma! Daniel fick hosta i lördags sen igår vart det bara värre, han sov nästan hela dagen, han bara åt sen sov han vidare. Men igår kväll började jag också få hosta.... jippi.... Och inatt har jag vaknat flera gånger av min hosta och ont i halsen och tät i näsan.. Så nu är både jag och Daniel sjuk... Nu hoppas vi verkligen att lilleman klarar sig!! Vill verkligen inte att han ska bli sjuk!! Men det lär väl aldrig hända, men vi får hålla tummarna. Då får man känna på att vara sjuk och att vara mamma, då kan man glömma att ligga i soffan och tycka synd om sig själv framför tv. De är bara upp och jaga lilleman i gå stolen. alltså han har verkligen blivit snabb nu! man får inte lämna honom själv i den. han är verkligen överallt! Men det är jätte kul att se hur glad han blir när han ta sig vart han vill haha. Nu hör jag att lill prinsen är vaken. Så godmorgon på er! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar