söndag 26 maj 2013

våran morsdag!

Idag åkte vi in till stan en sväng och mamma och yngve följde med, vi for hem till daniels mamma och janne och fikade tårta och drack kaffe! Sen åkte vi vidare till coop och handlade lite, min och daniels vagn bestod mest av grönsaker och frukt! Sen åkte vi hem packade upp allt gav arvid mat han var inte så speciellt matglad så han åt inte så himla mycket. Sen åkte vi över till mamma där det bjöds på grillat och tårta och kaffe till efterrätt, sen var vi tvungna att åka hem eftersom att arvid var helt slut efter denna dag, han åt vällingen och slocknade på en gång när jag la ner honom i sängen. Idag har jag och daniel faktiskt pratat om när vi ska flytta in arvid i sitt rum och tror det blir när han är 7 månader, alltså nästa månad, tycker det känns skönt och tryckt att ha honom i vårat rum, men då arvid fyllde 5 veckor så började han sova igenom hela nätterna och har fortfarande gjort det! och vi har haft en sån tur att han har gjort det! kan tänka mig att det är inte vanligt! Så därför börjar vi känna att han är redo, men samtidigt så tänker men att när man väl har flyttat honom till sitt eget rum så kommer han alltid att sova där. åh tiden har gått så fort kan inte förstå att våran son lilla arvid mattias wester blir 6 månader på tisdag!! det är helt sjukt. och kärleken vi har till honom är obeskrivlig trodde inte att det fanns en sån stark kärlek skulle kunna göra allt för honom! men vem skulle inte kunna göra det för sina barn? Ibland så tänker man faktiskt att stackars dem som inte kan få barn.. och dem som kanske blir gravida men vill inte behålla eller är dumma mot sina barn. jag är så glad att jag har Daniel och Arvid i mitt liv! dem är absolut det allra bästa jag har, all kärlek till dem!


Jag och Arvid
 

Arvid med sin mormor
 
jag och hjärtat!
 
Daniel och Arvid! Dom bästa jag har i mitt liv!
Hur söt får man va?
Våran stora lilla kille!


Okej denna bild tyckte jag var jätte rolig! Yngve höll på att leka med Arvid
vet inte riktigt vad dem sysslar med? men kul hade dem
Arvids morbror marcus
Värdens finaste och bästa Linn med Arvid
Middag ute på mamma och Yngves altan
Arvid låg på golvet och busade
 
Att skrika sig till uppmärksamhet är inte alls ovanligt! älskade barn
En jätte trött arvid när vi kom hem, dock så syns inte det på bilden haha.
Nu har arvid börjat gå framåt i gåstolen
Att försöka slita ner hoppgungan är något som är väldigt roligt tycker arvid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar