måndag 27 maj 2013

Måndag ny vecka nya möjligheter

Godmorgon! imorse klev jag och arvid upp klockan 7, arvid har kört rally med gå stolen, okej kanske inte rally framåt men sidledes och bakåt, och nu är han och ska ta allt han ser och allt han får tag på åker ner i golvet så det är bäst att jag passar mig nu, ;) Men det är så roligt att se honom utvecklas och bli bättre och bättre på vissa saker! Min lilla älskling. Nu ligger han i sin säng och ska vila en timme, och under den tiden ska jag göra mig i ordning och smått plocka bort lite och äta frukost, sen tror jag att vi ska gå över till arvids gammelmormor och hälsa på. tror även att min moster skulle vara där så det kan bli kul att träffa dem, sist jag träffade dem var på dopet och de är väl 3 månader sen. usch vad tiden går för fort!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag har kommit in i en trött period är trött hela tiden! kanske är för att man är ute i solen hela dagarna. känner mig iallafall inte utvilad, men varje gång arvid vilar så tänker jag nu ska jag också lägga mig och vila men icket då hittar jag alltid massa annat att göra! Idag måste jag få upp en vit hylla i arvids rum sen ska jag köpa bokstäver och spraya dem gröna eller blanda med grön och blå att ha på hyllan, självklart ska det stå arvid. :) Får inte glömma kameran har tänkt på det där att jag är ju duktigt att ta kort på arvid när vi är hemma, men man kanske borde ha lite andra kort också när arvid till exempel sitter i gammelmormors knä, eller när vi är hemma hos arvids farmor och mormor, ja helt enkelt dit vi åker! nä där får jag verkligen minus poäng! måste bli bättre på det! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar