onsdag 9 juni 2010

godmorgon!


Bättre vän är svårt att hitta!! <3

Nu har jag suttit vid datorn och kollat runt lite :p
mamma var nästan nyss här, vi satt och dack kaffe och surrade.
Sen gick hon hem, då plockade ja bort lite här hemma, satt i gång diskmaskinen :p

Jag och häggä ska åka in till stan nu, med 09:20 bussen för att åka till S-H-E och hämta ut mer mat!
Sen ska vi väl gå på stan en liten stund, häggizz ska kolla lite på kläder.
Sen åker vi hem, eller så åker häggä till skolan och jag hem, får se :)

Idag blir det bara lugnt! det är så dåligt väder, så tror det blir en film sen, fast dem ska ju att det skulle bli bättre väder på eftermiddagen, men det får man väl se hure blir!

Måste gå och sminka mig nu, men söt bosse ligger på mig och sover, känner mig så dum om jag måste flytta på mig haha :(

byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar