onsdag 16 juni 2010

Onsag 16/6 - 2010

God morgon, blev typ nyss väckt av min kära mor. hon ringer jämt och väcker mig!!!
jag som skulle ta en sovmorgon med älsklingen...
nåja, har nyss klätt på mig, och omg säger jag bara!!! JAG FICK PÅ MIG MINA GAMLA JEANS SHORTS!!! köpte dem för två år sen, hade dem typ max 6 ggr. och nu äntligen kan jag ha dem igen! :D :D

Nä idag kommer det nog inte hände så mycket, ska väl träna lite idag kanske, sammanlagt så har jag gått ner 10.5 kilo. har bara 9.1 kilo kvar.. haha men aja det kommer nog gå bra, men jag ska börja trappa upp med mat nu, Nästa Torsdag så äter jag mat för första gången på 1 månad och 2 veckor blire då!

aja ska inte svamla så mycket.. ska gå och göra någon nytta, ha det så bra krams ida.

ps: Kolla in min nya mat blogg ;) kanske inte den bästa men, man kan ju kanske hitta nått gott! :)

www.Idasmatblogg.blogspot.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar