onsdag 23 juni 2010

hejdå umeå

Nu har jag precis packat klart allt som jag ska ha med mig till Göteborg! :)
Tog mig en varm skön dusch också, mamma och Yngve är i stan för att fixa lite saker, sen när dem kommer hem så åker vi. det suger att jag inte kommer kunna säga hejdå till mig älskling, men som sagt tur det finns telefon! :)
kommer hem om 1 vecka.

Idag har jag plockat bort här hemma, sett på desperata hemmafruar ;)
målat naglarna och gjort ansiktsmask. Efter det så gick jag hem till mamma och solade lite.

Ni får gärna ringa mig ikväll, kommer nog ha skit tråkigt i bilen, hoppas att alla får en underbar midsommar!! <3

Men kommer också blogga när jag är Göteborg! :)

Byebye!

Kommer sakna min älskling!!! & min Bästa vän Hägggiiiizz! <3

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt för dig att få åka till Göteborg!
    Jag har aldrig varit där. men jag önskar jag tar mig dit någon sommar :)
    Du får hade så bra! Krams

    SvaraRadera