tisdag 8 juni 2010

Hej!!

Det var as länge seeennn!
har haft fullt upp här hemma. :P
men nu sa häggiizz åt mig att jag måste uppdatera bättre, så då har jag väl inget val! :P

Idag har jag varit hos mormor och druckit kaffe :)
Putsat alla fönster, klippt hela gräsmattan, Gick bättre denna gång än förra ;)
denna gången fick häggä bara ligga och chilla i gräset, och springa med vatten åt mig, medan jag gjorde allt de slitna arbetet! ;) :D

Imorgon ska jag och häggä åka in till stan för att köpa mer mat, MUMS! not.. vill ha riktig mat, eller hur hägga ;)

Nä nu är snart danne boy hemma, min lilla söta prins! ;p

Ikväll ska jag ut och övningsköra, så passa er nu, har ju börjat köra inne i hörnefors nu, inte illaaa ;) byeye puss och gull hjärteknull.


ÄR DU NÖJD NU HÄGGÄ???!!!!?!?!?!?!?!?!??!!!?!!

1 kommentar: