måndag 14 juni 2010

Regnet de bara öser ner.


När man vaknade imorse, så skulle man rulla upp rullgardinen, och då tänkte jag, gud så underbart väder det borde vara ute! när jag öppnar ögonen och kollar, så REGNAR DET!
Lite besviken man blev då!!!

Ihelgen har vi varit på barndop, mycket fint var det! :)
sen på kvällen blev det fest här, som vanligt.. hehe :p
men det var kul, tills det hände de ena och de andra.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, det är så fruktansvärt dåligt väder, ska väl ta och ringa till min kära mor, och höra om hon vill gå ut och gå med mig i regnet :)

Funderar också att kanske ta och baka mer bröd åt älsklingen innan jag åker bort, ska nämligen åka till Göteborg över midsommar, ska vara med min kära syster.

Nä gud va man babblar på när man inte har skrivit på ett tag, men de har icke funnits tid.

Ha det så bra tillsvidare, byebye<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar