tisdag 15 juni 2010

Tisdag 15 / 6 - 2010

God morgon, är skit trött idag.. varför vet jag inte.
ska snart börja plocka bort här hemma, ni vet, killar dem plockar fram hej vilt, men inte fan plockar dem bort efter sig.. aja det är väl bara att lev med det!

Funderar på att ta mig en snus nu. Är så jävla snus sugen. så!
Sen skulle man ha gjort sig iordning eftersom, jag ska in till stan med mamma och häggä. ska på S-H-E möte. Sen ska jag lämna mitt cv till umiren, man får hoppas att man får jobbet. men tror inte de, det lät inte som om dem hade så mycket jobb över. men men.

Nä fan här går det inte att sitta och skriva hela tiden, Juste, jag skulle ha lagt över lite bilder till bloggen, från min kamera, när jag var på badstranden och stekte! ;) men de var ju då det var som varmast! :D

Nähää ni, byebye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar