söndag 20 juni 2010

hejsansvejsan!
Sitter och chillar i sängen, älsklingen ligger och kollar på tv, medans jag sitter vid datorn!
Idag har jag fan inte gjort mycket, typ duschat och tvättat, håller på med sista tvätten nu.
har haft lite fullt upp har ej haft tid att blogga. 1 anledning åker snart till göteborg, och sen har man ju som sagt mycket att göra när man bor i hus ;) nä skoja ba. Men har bara inte haft orken helt enkelt!

Igår kväll, hade jag och min bästa vän myskväll, vi hade tänt ljus och drack te och kollade på film fron typ 8 till 3 på natten! ;) inte illa
Älsklingen var på sjömärket och drack, men det var så jävla dåligt väder så jag bestämde mig för att stanna hemma :)

Asså fatta ni att snart åker jag till goa göteborg!!!! :D
är så sjukt jävla taggad! kommer fira midsommar där, och jag kan ju faktiskt säga att jag kommer ha roligare än alla andra så de så! ;)
Nä nu ska jag ju inte sitta här och skryta men men, de är väl de liver går ut på? eller?

Haha nä nu ska jag sluta att babbla och värka tuff?! ( de är jag ju igentligen!)

Nä fan ha en bra kväll! byebye!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar