torsdag 9 februari 2012

GODMORGON

Godmorgon på er!
ja som vanligt är jag uppe med tuppen. haha
har suttit och läst min mail och kollat in alla bloggar, fyfan hade sjukt mycket att läsa.
idag har man lite små saker jag hade tänkt att göra. blev erbjuden av sofia och sussie att följa med hem till anki på eftermiddagen. men jag tror att jag tyvärr måste tacka nej.. vilket suger. men har så mycket att göra sen är man inte den piggaste. har ju gått och blivit jätte förkyld.. :(
måste fixa alla Thailands bilder också så ni får se hur jag har haft det under 5 veckor. och lägga upp bilder på allt jag har köpt!! :D inte sådär överdrivet mycket. men väldigt fina saker.
nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fundera på hur jag ska lägga upp denna dag. bloggar mer sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar