måndag 20 februari 2012

Måndag

Min måndag har varit bra, haft fått många bra besked av läkaren och imorgon får jag åka hem! :D
mamma har varit här idag från klockan 10.00 till 12.30 sen kom häggä hit och åkte hem senare på kvällen. nu blir det bara att ta min antibiotika och sen sitta och chilla vid datorn. ska nog käka upp min goda bulle som mamma köpte åt mig, hon är så gullig! längtar jätte mycket tills i morgon.

tror jag ska plinga på klockan och be sköterskan komma det känns som att det rinner bra med blod nu under armen. bloggar mer i morgon när jag kommer hem, har mycket att göra då inför bloggen. måste fixa massa bilder och lägga ut del 2 sen thailand. det är tur att ni alla blogg läsare har sån tålamod och väntar. men jag rå ju inte för att jag blev sjuk.. :( men som sagt nu börjar jag bli frisk igen. men det blir att fortsätta vara säng liggandes fast jag kommer hem. och på lördag tror jag det var då har min kompis fest, och alla ska typ dit, får se om man orkar palla sig dit fast då blir det nyktert jag får absolut inte dricka.. stackars mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar