söndag 12 februari 2012

Godmorgon!

Nu har man nyss klivit upp, ska strax gå och ta mig en kopp kaffe. idag har jag bara tänkt att göra tråkiga hussysslor, söndagar brukar vara mina "städ" dagar! hehe.
Igår hade jag en super bra kväll! :D jag är så jävla glad att det bara blev några öl och cider här hemma med häggä i stället! Älsklingen var faktiskt hemma tidigt, typ halv 12. han hade det inte sådär jätte kul, men trevligt var det sa han.

Sen när man kollar runt på internet så ser man att whitney houstond har avlidit på grund av knark.. tycker att det är jätte sorgligt.. ja menar kvinnan hade ju en helt otrolig röst! och sen knarkar hon sönder sitt liv på det viset. nåja knark har börjat bli väldigt vanligt tycker jag. och det är så sjukt tragiskt.. men det går inte att göra så mycket åt. själv är jag JÄTTE emot knark!!! varför ska man hålla på med det? ja menar det räcker att man håller sig till Alkohol, Snus eller cigg? eller hur..?

R.I.P Whitney Houston!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar