tisdag 28 februari 2012

Godmorgon.

Vaknade upp för ett tag sen, är skit trött men tänker inte gå och lägga mig igen. Ska snart gå och ta mig en kaffe kopp. har suttit ett tag igår kväll och försökte att hitta en bra mobil telefon för en bra peng. blev lite sugen på en HTC incredible s. Den verkade bra, hade fått bra med omdömen på prisjakt. men jag vet inte om det blir den, är det någon som har en sån eller vet någon som har en och är nöjd? missnöjd? tänker ju inte önska mig något skit är jag fyller år i allafall. Sen vet jag inte om den kanske blir en lika dan telefon som daniel har det är en samsung galaxy s2, dock jävligt dyr tycker jag. men a som daniel säger önska jag mig en riktigt bra telefon frå början så har man ju den ett bra tag. :p åh gud, ja vi får se vad det blir har ju 32 dagar på mig att tänka ut vilken telefon jag vill ha. :p

Igår hade jag och häggä det väldigt kul när vi satt och åt lite middag. kolla här!! ;)

1 kommentar: