måndag 27 februari 2012

Godmorgon!

Nu är det Måndag och en ny vecka på G. känner att denna vecka kan nog bli bra.
har lite planer som jag ska göra denna vecka. men kommer inte att berätta vad. de är lite privat.
Nu ska jag chilla framför datorn sen ringa mamma och be hon komma hit så att hon kan ta bort omläggningen så jag kan hoppa in i duschen, sen blir det att fika och dricka kaffe, sen vandra mot vårdcentralen. ska bli skönt att ta en promenad dit, på vägen hem ska jag nog gå en extra sväng. känner att jag kan nog behöva det. måste börja komma igång lite lätt med att kanske gå 2 till 3 gånger i veckan, sen får man se vart det bär. Denna bild har jag snott av Sofia, hoppas jag fick det? :p detta är alltså sen i lördags och detta var den ända bilden man lyckades vara med på. dock var man ju inte där så länge. men det var trevligt att träffa alla. har faktiskt saknat många av dem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar