onsdag 29 februari 2012

Onsdag.

Dåligt bloggande idag, har fan inte haft orken, usch istället har man suttit i soffa och väntat på bättre tider ungefär. Imorgon blir det stan med mamma ska på återbesöket på infektion får se vad dem har att säga ska bli spännande. sen måste jag in på banken och arbetsförmedlingen. Häggä fixade mina naglar i söndags tror jag att det var, så här ser dem ut -->

Vad tycks? själv tycker jag att dem är skit snygga. ;) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Har tänkt att lägga ut bilderna på mitt sår under armen också, men måste först få en bild av häggä hon har den hemskaste bilden, dagen efter operationen, men såklart så kommer jag att varna er som är känsliga. så ni kan hålla er lugna. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar