måndag 13 februari 2012

Kommit hem ifrån vårdcentralen

Nu har man fått pencillin som jag ska käka i 5 dagar, ska ta 6 tabletter om dagen.. och jag som hatar tabletter, men jag har så sjukt ont så det är så himla värt. om inte armen har blivit bättre om 3 dagar så skulle dem kanske skära upp knölen som jag har under armen. egentligen så ville jag att dem skulle göra det idag, men dem sa att den var så stor och dem ville inte röra den än. den är lika stor som en tomat. alltså jätte stor.. men nu har man lärt sig något om att inte raka sig under armarna varje dag hehe ;) och speciellt inte när man är i thailand där det är sjukt mycket bakterier. just nu har man så ont så man håller på att dö. hoppas att det känns bättre imorgon.

Nu kom häggä hit så ska vara social med henne, sen ska jag ringa min syster dotter, och hjälpa henne att fixa en blogg. lägger nog ut bilderna ikväll på vad jag har köpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar