tisdag 10 augusti 2010

Åh vad trött jag är just nu!
somnade typ 3 inatt, sen klev jag upp typ 8.. inte okej.
men måste i alla fall hålla mig vaken tills ikväll! :P
Har gjort bort arbetsförmedlingen, men de blev inte enligt planerna, men de skiter jag i.
Har även fått min kamera väska nu, men inte kameran och minneskortet de kommer nog imorgon. så då är det bara att TAGGA!

Pinsamt: Köpte en lite större kamera väska för det fanns inte dem i de måttet jag skulle ha på lager, så då köpte jag bara en som såg bra och fin ut, ( självklart så kollade jag måttet på ett ungefär) Men när jag visar Häggä ( Hon kan typ allt om kamrer och tillbehör, så säger hon: Men ida de där är typ till en liten systemkamera. ja ba KNULLAA! men nu när jag har fått den så var den inte så stor som jag trodde den skulle vara, så den blir nog bra. bättre än ingen alls. så jag är nöjd med den i alla fall.!

Nu ska jag kolla runt lite på internet, sen blir det att redigera lite bilder, hade hej å hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar