tisdag 24 augusti 2010

god morgon på er!

sitter här hemma i soffan med bosse och halv sover!
blev as dålig igår började kall svettas, fick feber & hosta och jag kunde inte prata från 8 - 10.. har aldrig haft så ont i halsen nån gång i hela mitt liv, men idag har jag hosta och snuva, skulle fara på nydala idag med klassen och klättra, paddla kanot och leka lekar, men jag kände att det inte är så bra för mig just idag.. så jag är hemma idag, men imorgon blir det att fara till skolan iallafall!

Jag som faktiskt hade sett fram imot detta ändå.. nåja man rå ju inte för om man blir sjuk.

vet att de har varit väldigt väldigt dålig uppdatering, men de ska bli ändringar på de så småningom.
är så sjuk nu, sen när skolan har börjat igen så har man fan inte tid.

Nu ska jag ta och ringa mamma och be hon tycka synd om mig hihi.
hade byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar