fredag 27 augusti 2010

saknar.

Jag skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle ta en blogg paus och de är sant, men så fort jag läser massa bloggar så saknar jag så fruktansvärt att blogga! men jag har ändå ingen ork till det?!
mycket skumt. Men en stor anledning till att jag inte orkar är att min dator har blivit jätte seg sen när omformaterade om den.. och de suger just nu använder jag älsklingens dator, sen är as bra!!
men vill ändå inte ha mina bilder på hans dator.. ja ni hör ju vilka problem jag har? haha.

Nä men får se hur länge denna blogg paus håller i sig.. om jag känner mig själv, så kommer jag säkert skriva ett inlägg typ ikväll och lägga in massa bilder haha.

Men jag lovar inget ;)

förresten så har jag en sån jävuls hosta.. de är inte alls kul :(
hostar typ varje minut i 1 minut.. ja ni hör ju att de inte låter bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar