torsdag 5 augusti 2010

Godmorgon!

Har precis vaknat, sitter i sängen och är jätte jätte trött.. blir att kliva upp och koka lite kaffe snart.
Alltså, igår ville jag så gärna ha en ny kamera, och de vill jag i dag fortfarande, Den kameran som jag har på bilden i de andra inlägget blir det ICKET! utan nu blir det en annan snyggare, bättre och dyrare!

Min älskling har redan beställt den åt mig, så den kommer troligt vis på lördag kanske, de skulle ta 1-3 dagar. Sammanlagt med kameran, minnes kort och kamera väskan, så slutade allt på 3800 kr.

Men älsklingen skulle ge mig en 1000 lapp, av dem pengarna, de skulle bli min födelsedags present, då då kostar den bara 2800, JÄVLIGT BRA PRIS, för en sån avancerad kamera ;)

Jag bara älskar den!!!

byebye





Här är Kameran jag har beställt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar