torsdag 5 augusti 2010

ut och åka båt!

Godkväll, sitter just nu i sovrummet eftersom att det är snart dags att dejta jon blund haha.
Nämen imorgon så åker nämligen jag och Daniel in till stan till hans pappa tidigt på morgonen, för vi ska ut och åka båt hela dagen antar jag att de blir, vi ska åka ut till hans pappas stuga, kommer bli as mysigt! Sen blir det att åka tillbaka till stan. Troligtvis så blir det att vi sover där, lär nog bli nån öl eller två, sen kommer jag hem på lördag, och då HOPPAS jag att min kamera har kommit! :D :D :D :D
Vi får hålla tummarna, sen på söndag så åker Daniel iväg och jobbar från söndag till torsdag, så gott folk ni får gärna höra av er, om ni vill träffa mig, jag har nog inget bättre för mig :P

Oj haha nu märkte jag så mycket jag helt plötsligt skev ;)
Nu blir det lite tv sen sussilulla, Kommer inte blogga imorgon men på lördagen kanske det blir, om jag inte har fullt upp då med lite ditt som datt.

Ha en bra helg

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar