måndag 16 augusti 2010

Måndag

Idag har jag mycket att göra.. eller njae kanske inte, men jag tycker de haha.
Håller på att tvätta är inne på andra maskinen, sen ska jag klippa gräsmattan, har putsat fönster i morse, ska kolla hur dörren ser ut, hoppas att den blev bra nu, annars måste jag måla ännu ett varv.. sen kanske jag ska slipa garderobs dörrarna, men de vet jag inte om jag orkar idag :P

När jag är klar med allt, då ska jag gå över till mamma, sen måla naglarna ;)

Har ännu inte fixat bilderna sen fredagen, men de kommer. kanske ska fixa dem ikväll, renbäddade sägen också, tog lite före och efterbilder haha, tyckte de var skoj ja.
Nu ska häggä komma förbi en stund, sen åker hon till stor staaaann!

hade bra tills vidare byebye



Tog lite bilder på mammas blommer typ förra veckan, själv har man typ 2 ute blommor, men nästan sommar då ska jag ha mycket, de har jag bestämt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar