torsdag 19 augusti 2010

Hej på er allihopa!!!
är superduper glad just nu! :D
har varit i stan, köpte 2 par leggings, ljus hållare eller vad fan vad ska säga?! ;) och en duk. bilder kommer efter maten! :D
har även varit på möte på skolan, ska som sagt börja skolan igen, känns mycket skönt! ska vara i skolan 2 gånger i veckan och praktisera 3 gånger i veckan :D mycket bra. sjukt att jag är så glad att börja skolan igen. men iallafall de är jag! :D

daniel jobbar över ikväll också, så ska hem till mamma och äta middag. sen kanske jag skulle träffa anki och sussie, men nu känns det som att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt! :P

ska lägga upp dagen outfit och sen bilder på sakerna jag köpte idag :P
men de blir när jag kommer hem ifrån mamma haha :D hade bra pusshajdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar