torsdag 12 augusti 2010

Den stora dagen

Godmorgon Godmorgon, helvete vad skönt de var att sova ut idag / natt, somnade typ 10 och klev upp 10 :D
Nu är man riktigt utvilad!

Idag händer det nog inte så mycket.
ska snart börja fixa till mig, sen ska jag gå till mamma och dricka kaffe och surra lite.
sen kanske träffa häggä, sen blir det bara att sitta och hålla tummarna på att kameran kommer! <3 Ändå sjukt.. Det stod att de skulle ta 1-3 dagar att få kameran, men nu har det tagit 6 DAGAR! :O Nåja bara jag får kameran så är jag nöjd! Har nyss fixat bloggen ännu en gång... Men vafan, den förra var jätte fin, men till slut så kom jag fram till att den var ändå lite mörk och tråkig, så då gjorde jag en egen istället. mycket bättre! :D Nu ska jag slänga mig i duschen byebye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar