tisdag 2 oktober 2012

Godmorgon

Tisdag idag, Och idag har jag inga större planer på att göra något. tror det blir att bara vara hemma och ta det lugnt hela dagen. Igår var jag inne i stan hittade några bebis saker har bara 3 måsten till att köpa sen tror jag allt ska vara köpt. Hade varit kul och veta hur många tusenlappar man har slängt ut på alla bebis saker. Men det är så otroligt kul att köpa dem. man vill helst köpa allt som är inne i butiken! Sen hittade jag själv några amningsbehåar och lite annat. Så nu är det bara för mig att packa BB väskan snart så det är klart, Man lär ju säkert packa om den hehe.

Ultraljudet gick super bra igår! allt såg jätte bra och fint ut, han väger ungefär 2.2 kilo dem på specialmödravården trodde att han skulle kanske kunna väga 3.7 - 3.8 När han är född. så det blir spännande att se om dem har rätt. ;) Sen förvirrade jag några personer när jag skrev att min BM trodde att de var en flicka för att hjärtljuden var så höga. Men igår kollade vi igen och det är 100% säkert att de är en pojke. :) Nu ska jag ta och göra mig i ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar