söndag 28 oktober 2012

Godmorgon

Igår steg mitt undertryck över 105 så var bara att åka in igen.. Men denna gången fick jag med mig blodtryckstabletter. Så nu ska det nog inte stiga något mer. :) Imorgon ska jag ringa till spec och boka en tid för ultraljud, Dem vill se hur stor bebisen är osv. Denna helg har varit väldigt jobbig tycker jag, man har åkt fram och tillbaka till förlossningen och D jobbade över på fredag och jobbade ett tag på lördag. Så nu idag ligger han som en klubbad säl vilket jag verkligen förstår. Jag själv ska he igång en tvättmaskin och köra dammsugaren sen blir det bara soffläge hela dagen. Igår sa dem åt mig att jag skulle ta det väldigt lugnt. skulle ta någon promenad under dagen men annars bara vila. Själv har man ju så mycket energi iallafall på dagen är ju så tråkigt att bara vila och vila. Nu är det bara 24 dagar kvar tills BF, Helt sjukt vad tiden går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar