måndag 22 oktober 2012

Vecka 35+4

Är lite sen med min uppdatering.. men bättre sent än aldrig!
Denna vecka tycker jag verkligen ha varit jobbig.. måste springa på toa hela tiden och har fruktansvärt ont i ryggen och när jag har suttit ner ett tag och ska ställa mig upp så känns det som att bebisen ska ploppa ut ungefär. Men de är för att han är fixerad men tycker det känns lite obehagligt. :p har börjat äta mindre mat nu, blir mätt på ingenting typ. :p är inte sådär jätte trött, är fortfarande morgon pigg och känner för att kliva upp mellan kl:06.00 - 08.00 Men det beror på att jag inte klarar av att ligga så mycket längre i sängen. då är jag less på att böka på! Mina fötter, ben, vader, händer och ansikte har blivit jätte svullet.. och antar att de är bara att leva med tills lille prinsen kommer. Nu längtar jag verkligen jätte mycket tills han är här! Måste säga att det är verkligen en upplevelse att vara gravid! nog för att jag själv tycker att nu på slutet har den varit jätte jobbig så är det fortfarande mysigt. Men ju närmare man kommer den 22 november så längtar man bara mer och mer. Vill träffa lillen och se hur han ser ut och gosa med honom. Men ska inte ljuga är även nervös inför förlossningen, Men jag vet att det kommer gå så bra så, men det är en grej man aldrig har gjort så nervöst de är det ju självklart. nu på torsdag går jag in i vecka 36 och har även barnmorskan då. blir spännande tycker det är roligt att gå dit har en jätte bra barnmorska och har lite frågor åt henne nu när jag ska dit :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar