tisdag 16 oktober 2012

Godmorgon

Alltså vilken dag jag hade igår. låg i soffan hela dagen och sov.. var en sväng på affären och till vårdcentralen och fick min penicillin. Sen när jag kom hem så la jag mig på soffan igen och sov. När D kom hem så tyckte han sååå synd om mig.. Där låg jag under min mys filt alldeles rödblommig och frös för fulla muggar. men sen senare på kvällen började halsen faktiskt släppa. läkaren sa att jag hade fått en dunderkur mot halsflussen och han sa att det skulle vara bra redan på kvällen eller nästa dag och det trodde inte jag på när han sa det. Men måste säga att det stämmer känner mig mycket piggare!! :D Men som sagt infektionen är inte borta fören om 10 dagar så ska nog inte träffa några kompisar eller vara ute så mycket. :) Gjorde kväll igår klockan 10 på kvällen och somnade som en stock! Men då vakande jag halv 4 i morse och var vaken till klockan halv 6 sen somnade jag om och vaknade på nytt igen kl halv 8 så nu är jag uppe och funderar på att ta mig en lång och härlig dusch sen försöka att hitta på något att göra här hemma. skulle ha rensat ut lite skåp och lägga till lite i min garderob. Eller varför inte sätta fast babyskyddet i bilen? ja det finns alltid saker att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar