måndag 22 oktober 2012

Måndag

En ny vecka börjar idag. och lika glad är jag för det, längtar verkligen till jul!! förstår inte vad det är med mig? Är ju värre en små barnen. Men denna jul blir helt annorlunda för denna jul är vi en liten familj! Har inte så mycket inplanerat denna vecka. Idag blir det att åka till pappa och hjälpa honom att få upp gardiner och sen skulle vi kanske åka in till stan med pappa för han skulle köpa lite inrednings saker. :) Sen hoppas jag att någon dag denna vecka ska jag träffa Sussie och Jessica. Och på torsdag har jag barnmorskan. det är väl så min vecka ser ut. Nu ska jag ta och koka kaffe, juste har inte kunnat dricka kaffe på ett bra tag nu och sen helt plötsligt så kan jag det igen! Så en liten kopp kaffe blir det. Sen ska jag plocka undan här hemma och hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar