onsdag 17 oktober 2012

Onsdag

Idag har det varit ett väldigt tråkigt väder.. man har helst bara vilja ligga under en filt och se en bra film men icket. Har varit på morfars grav och la dit en fin blomdekoration och sen blev det in till stan med mamma shoppade hem lite smått och gott. Ljuslyktor och lite julgardiner och annat fint. :)
jag vet att jag är lite väl ute i god tid med att redan handla massa julpynt men vill ha allt hemma sen när man ska he fram allt. vill inte springa runt på stan sen som ett tok och leta allt jag behöver när lille man är här. :) D är på återvinningen och hjälper yngve att kasta skräp. Tror jag ska ta och städa undan lite här hemma och ta mig något att äta. måste säga att tjockpannkaka är ingen hitt.. blir ju hungrig nästan på en gång efter man har ätit.. suck. Det känns som att det ända man gör är att äta. fast man inte gör det. Men det känns ändå som det. Blir en uppdatering imorgon. :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar