tisdag 23 oktober 2012

Tisdag

Har nyss sagt hejdå till D som är så duktig och jobbar och sliter hela tiden. Blir en jobbig vecka för honom.. han jobbade hela förra veckan + hela denna helg och nu hela veckan igen. Hoppas inte han behöver jobba denna helg. Vill hitta på något roligt med honom! Men det är väldigt fina pengar när han jobbar helger. :p Idag har jag absolut inget speciellt att göra så idag ska jag nog bara vara hemma hela dagen. kan tänkas att jag går över till mamma en sväng. Måste ringa barnmorskan idag iallafall, de är väl det ända.

Igår när jag kom hem ifrån pappa var jag helt slut så somnade på soffan och vaknade när D var hemma ifrån jobbet. då hade jag legat och sovit i ungefär 2 timmar.. suck.. Sen gjorde vi ändå tidig kväll igår, så inatt vaknade jag klockan halv 3 men trodde att klockan skulle typ vara 6 men icket.. var bara att lägga sig ner igen och försöka sova. När väckarklockan ringde nu i morse halv 6 så klev jag upp! Usch vad less jag var på att ligga i sängen och sova. Börjar verkligen bli en konst att kunna ligga bekvämt!

Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning för dagen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar